Kami berjanji untuk merancang dan melaksanakan projek latihan yang berkualiti dan menepati keperluan pelanggan dengan:
-
Memaklumkan pelanggan tentang sesuatu kursus yang dirancang akan dijalankan sekurang-kurangnya satu (1) bulan sebelum kursus bermula.
- Memastikan penyampaian kursus mendapat skor purata penilaian sekurang-kurangnya 5.5 pada skala 1-7 dalam penilaian keberkesanan penyampaian
-
Memastikan pencapaian prestasi jurulatih INTAN mendapat skor purata penilaian sekurang-kurangnya 5.5 pada skala 1-7 dalam penilaian keberkesanan penyampaian
-
Memastikan prasarana dan kemudahan latihan yang disediakan mendapat skor purata penilaian sekurang-kurangnya 5.2 pada skala 1-7 dalam penilaian kepuasan pelanggan
- Memastikan supaya semua aduan dan pertanyaan pelanggan INTAN:
-
- diberi akuan penerimaan dalam masa satu (1) hari bekerja, dan
- diselesaikan dalam masa 7 hari bekerja (kecuali aduan yang melibatkan perundangan)
- memastikan sekurang-kurangnya 85% aduan dapat diselesaikan dalam tempoh 7 hari bekerja
OBJEKTIF KUALITI
Objektif Kualiti INTAN adalah seperti berikut:
- Menjalankan sekurang-kurangnya 90% kursus yang dijadualkan;
- Mendapatkan skor purata penilaian:
-
-
Tidak kurang daripada 5.5 dalam skala 1 hingga 7 bagi skor purata pencapaian keseluruhan kursus;
-
Tidak kurang daripada 5.5 dalam skala 1 hingga 7 bagi skor keseluruhan jurulatih INTAN;
-
Tidak kurang daripada 5.5 dalam skala 1 hingga 7 bagi skor keseluruhan jurulatih luar INTAN;
-
Tidak kurang daripada 5.2 dalam skala 1 hingga 7 bagi perkhidmatan penginapan;
-
Tidak kurang daripada 5.2 dalam skala 1 hingga 7 bagi perkhidmatan sajian;
-
Tidak kurang daripada 5.2 dalam skala 1 hingga 7 bagi perkhidmatan pusat sumber.
-